December

04 December 2007

December

Ik hou van december. Kerstmis, Nieuwjaar, cadeautjes, … Ik heb wel één ding over het hoofd gezien: EXAMENS. Ja, ik heb examens die vanaf vandaag begonnen zijn. Mijn eerste examen: Fysica was echt zo moeilijk, maar ik ben er wel door. Nog twee weken zweten en ik heb drie weken verlof. Dan ga ik zo veel series bekijken, heb nog heel wat liggen: K-ville S01, Dexter S01-02, Life S01, … Uiteraard stromen de subtitles dan weer binnen. Voor de geïnteresseerden ik ben nu bezig met de vertaling van Razor, BattleStar Galactica. Die vanavond wel op het blog zal staan.

Ik heb het uiterlijk van het blog even veranderd omdat het andere niet praktisch was.

Tot dan! Elpiedro

Geef een reactie

