Nieuwe Ondertitels

22 November 2007

Nieuwe Ondertitels

Het blog was in het begin gewoon een probeersel en een overzicht van mijn projecten. Na 3 weken zitten we al 1000 hits, wat ongelofelijk veel is. Daarom ben ik van plan om meer series te vertalen, die nergens te vinden zijn.

Ik ben zeker van plan om de volgende series (verder) te vertalen:

  • Bionic Woman (S01)
  • Moonlight (S01)
  • Entourage (S02 – 04)
  • Battlestar Galactica (seizoen 4)

Je ziet dat ik het nog druk ga hebben. Blijf daarom regelmatig het blog bezoeken.

Tot de volgende. Elpiedro

Eén reactie

  1. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar santahelp.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Geef een reactie

