The first time

18 November 2007

The first time

De eerste keer is altijd iets speciaals. Ik weet nog de mijne, het was stroef en moeilijk. Het vloeide er niet zo gemakkelijk uit, bleef zo wat zitten. Ik moest nogal moeite doen om enige kwaliteit af te leveren.

Na de dubbelzinnige inleiding gaan we over op het serieuze werk! Er staat al heel wat materiaal op de site. Subtitles, info, tutorials,… Ze blijven maar komen. Even benadrukken dat al dat werk door mij is gedaan en ik hoop dat het gerespecteerd wordt.

Als je al wat kennis hebt gemaakt met de site zie je dat er nu al 800 hits zijn. Dit wil zeggen dat er al 800 verschillende ip-adressen mijn blog hebben bezocht. Wat al heel goed is na twee weken.

Ik ga stoppen met zeveren en afsluiten! Tot de volgende.

Geef een reactie

